Jako Office Manager budete nést klíčovou roli při řízení chodu naší kanceláře a administrativně podporovat prodejní oddělení. Úkoly zahrnují řízení administrativních činností, komunikaci s kolegy a externími partnery, organizaci pracovních událostí a dalších provozních záležitostí. Hledáme kandidátku/kandidáta, která/ý je schopna/schopen efektivně plánovat, koordinovat a řešit problémy v dynamickém prostředí naší firmy, která ročně renovuje a prodává více než 100 bytů. Mezi vaše hlavní povinnosti bude patřit:
- Vyřizování poptávek a plánování schůzek
- Dodržování hladkého chodu naší kanceláře
- Evidence poptávek
- Administrativa webových stránek
- Správa a evidence smluv a účetních dokladů
- Správa a organizace převodu energií
- Objednání a doplnění kancelářských potřeb
- Příprava a organizace firemních akcí
Požadavky:
- Plynulá čeština, angličtina a ruština výhodou
- Přístup “get-it-done” spolehlivost a odpovědnost
- Silné organizační a komunikační schopnosti
- Týmový duch, proaktivita a chuť rozvíjet společnost a svou kariéru
- Vysokoškolské vzdělání výhodou
Pracovní smlouva: plný úvazek, 40 hodin týdně
Místo výkonu práce: Praha
Výhody: 25 dní placené dovolené, Multisport, firemní notebook, teambuildingy
Budeme rádi když nám pošlete vaše CV a krátké představení na hr@novaetvetera.cz nebo na WhatsApp +420777105567.