Jako Project Coordinator budete přímo zodpovědní za organizaci našich stavebních projektů, řízení časového harmonogramu, a rozpočtu a spolupráci s klienty naší firmy, která ročně renovuje a prodává více než 100 bytů. Mezi vaše hlavní povinnosti patří:
- Řízení časového harmonogramu, rozpočtu a kvality stavebních projektů
- Objednávání materiálu pro jednotlivé projekty
- Správa našeho interního skladu, příjem a výdej zboží, evidence nářadí a materiálu
- Každodenní koordinace stavebního týmu
- Vyhodnocovaní klíčových ukazatelů výkonnosti a vytvářeni přehledu pro interní účely
- Komunikace s klienty a řešeni jejich požadavků
- Správa firemního vozového parku
- Návštěvy stavenišť a specializovaných prodejen
- Vytváření nových strategických partnerství s dodavateli a práce na naší expanzi do měst v ČR i v zahraničí
Požadavky:
- Plynulá čeština, angličtina a ruština
- Přístup “get-it-done” spolehlivost a odpovědnost
- Týmový duch, vysoká motivace, proaktivita a chuť rozvíjet společnost a svou kariéru.
- Zkušenosti ve stavebnictví nebo v oblasti developmentu nemovitostí výhodou
- VŠ vzdělání ve stavebním, technickém nebo ekonomickém oboru výhodou
- Řidičský průkaz B
Pracovní smlouva: plný úvazek, 40 hodin týdně
Místo výkonu práce: Praha
Výhody: 25 dní placené dovolené, Multisport, firemní notebook, vozidlo pro pracovní účely, teambuildingy
Bonusy: Finanční odměny na základě výkonu
Budeme rádi když nám pošlete vaše CV a krátké představení na hr@novaetvetera.cz nebo na WhatsApp +420777105567.