Jako Office Manager budete nést klíčovou roli při řízení chodu naší kanceláře a administrativně podporovat prodejní oddělení. Úkoly zahrnují řízení administrativních činností, komunikaci s kolegy, dodavateli a externími partnery, organizaci pracovních událostí a dalších provozních záležitostí.
Náplň práce:
- Dodržování hladkého chodu naší kanceláře.
- Podpora HR, mzdové a účetní agendy.
- Jednání s našimi velkoobchodními partnery.
- Koordinace týmového kalendáře, plánování schůzek s klienty a partnery.
- Administrace webových stránek.
- Správa a evidence smluv a účetních dokladů.
- Administrativa spojená s vlastnictvím nemovitostí a pochůzky.
- Příprava a organizace firemních akcí.
Požadavky:
- Plynulá čeština a angličtina, další jazyky výhodou.
- Silné organizační a komunikační schopnosti.
- Týmový duch, proaktivita a chuť rozvíjet společnost a svou kariéru.
Nabízíme:
- Naučíš se o developmentu, transakcích, stavebnictví a architektuře.
- Zajímavé platové ohodnocení.
- Multisport karta.
- Pravidelné 1:1 o tvém rozvoji a karierní diskuze.
- Firemní PC a mobilní tarif.
- Zázemí v moderní kanceláři přímo na Náměstí Jiřího z Poděbrad.
- Možnost využívání firemních vozidel pro plnění úkolu.
- Jazyková výuka přímo v kanceláří s rodilým mluvčím.
- Pravidelné vzdělávací teambuildingy se zaměřením na poznání developmentu, náš team už navštívil například Kyjev, Tbilisi či Londýn.
- Talentované kolegy, kteří mají rozmanité pracovní zkušenosti (Ramage Young, BCG, Kaya VC, Wood & Co, Maverick Group, Honeywell, Capexus) a bohaté akademické znalosti (Oxford, Glasgow, UK, VŠE).
Pozice Office Managera je vstupní pozicí, kde se naučíte, jak fungují realitní transakce, přispějete k efektivitě naší společnosti a získáte příležitost profilovat se a rozvíjet svou kariéru v oblastech marketingu, práva, prodeje, HR nebo finančního plánování.
Pokud máte zájem stát se součástí týmu NOVA ET VETERA a připojit se k našemu různorodému a talentovanému týmu, neváhejte nás skrz formulář kontaktovat!